söndag 31 augusti 2014

Recensera en blogg

Hej! 

Idag tänkte jag recensera en blogg. Och vi börjar väl med ingen mindre än nellieberntsson.metromode.se !! 

En tjej som äger hästar, tävlar, tränar, bloggar, går i skolann, träffar företag och häftiga personer, har varit med i TV-programmet Ponnyakuten, tar emot näthat och gillar smink och mode. Puh! 

Tjaa, va ska man säga? Jag har läst hennes blogg ganska  länge och den var väl som roligast för 1,5 år sedan, tänkte jag först .. Då var hon känd- men Lagom känd. Nu har hon coola, dyra kläder och sammarbete med dom största företagen. Så kom jag på att jag läser ju den nu. Det ÄR ju kul att läsa när hon är så här känd!   Nellson blir ju större, och vi får följa med på hennes resa. Vi får helt gratis följa hela hennes liv, "träffa" andra kändisar genom hennes blogg, se henne kämpa mot näthatet- hon är cool!  Hon får ju väldigt mycket hat och det är grymt att klara det där med fötterna på jorden. 

Hennes blogg måste ju ändå få 10/10 , vi har ingenting att klaga på. Något för både häst och mode-tjejer eller killar. 

Tjo! //Annie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar