söndag 31 augusti 2014

Back!

Hej!! 
Nu är jag tillbaka och ska blogga så länge jag har lust med. 

Imorgon är det ridlektion igen! Härligt, jag längtar. Förra veckans ridpass gick JÄTTEbra, jag red Queen som ofta är ganska "seg", men hon har olika dagar.. Idag var hon glad och det gick superbra. Vi red mycket på  A och C volterna utan stigbyglar och övade på galoppfattningar. Hon lyssnade jättebra, och jag hade nog nytta av mina cykel och rid-muskler, för jag var inte helt slut efter ridpasset. När vi red utan stigbyglar är det ju mycket jobbigare -och roligare-, och så hade jag ju en häst att driva på en del i traven med.. Jag är i vilket fall som helst Jättenöjd över Måndagens lektion. Den här veckan red jag inte Salma tyvärr, men jag red med min bästa vän Anna på deras hästar. Vi red ut och det gick också braa, i galoppbacken blir man ju så LYCKLIG! 

Nu ska jag fixa till lite i rummet, vi hörs. Hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar